Re: LG, Liteon - którą nagrywarkę wybrać?

Autor: AIRMAN (airman_at_WYTNIJTOpoczta.bajo.pl)
Data: Sat 06 Dec 2003 - 19:03:02 MET

> niby racja, nie sztuka kupic cos np z 3 letnia gwarancja jak sie psuje co
> miesiac :-)

No właśnie. Miałem taką sytuację z joystickiem Media Techu (MT 168 Tomahawk
chyba), zakupionym w auchan (Wola Park). Zareklamowałem i czekałem 21 dni -
dostałem zwrot pieniędzy i kupiłem sobie sprawdzonego przez kolegę Saiteka.
Dla mnie fana symulatorów lotniczych takie 21 dni bez latania to 21 dni
straconych ;-)

Też mam taką nadzieję ;-)

--
Pozdrawiam AIRMAN