Re: LG, Liteon - którą nagrywarkę wybrać?

Autor: trzmiel (trzmielNOSPAM_at_interia.pl)
Data: Sat 06 Dec 2003 - 17:57:06 MET

In news:bqt19i$c86$1_at_atlantis.news.tpi.pl,
AIRMAN typed:
> Dzięki za opinie!
> Widzę, że większość się za Lite on'em opowiada. Więc, chyba go kupię.
> A może ktoś uzasadnić dlaczego nie LG ? Czy szybko się psuje czy jak?
> Oba mają gwarancję na 2 lata - choć liczę, że mi nieco dłużej
> pochodzi....

rozumiem zeby sie zastanawiac nad wyborem gdyby nagrywarka kosztowala
1200PLN ale nie kiedy kosztuje 170PLN. za 2 lata sprzedasz stara za 30PLN, a
nowa X85 kupisz za 100PLN :-) IMHO napedy LG sa bardziej awaryjne od
Liteonow i nie trzymaja do konca parametrow dotyczacych predkosci odczytu,
mam tu na mysli glownie cdromy tej firmy.

pzdr.
trzmiel