Re: niski transfer burst w barracudzie

Autor: Zhan (zhan_at_op.pl)
Data: Sat 06 Dec 2003 - 14:57:57 MET

> 46 milibitów? Rzeczywiście mały :) (tak, tak, wiem że HDTach
> też źle wyświetla, ale nie należy powtarzać cudzych błędów ;) ).

ogolnie mam niechec do uzywania wielkich liter :)

> W jakim trybie ATA działa dysk i dlaczego martwi Cię niski
> burst?

no i sprawa sie rypla... faktycznie sprawdzilem i okazalo sie, ze winda
ustawila tryb dma-4 tak wiec chyba wszystko jest ok
a martwil mnie niski transfer burst bo to jedyna sprawa, do ktorej moglem
sie przyczepic... dostalem dysk do sprawdzenia bo ktos mial podobno
problemy, a poza tym transferem wszystko wydawalo sie ok.

pozdrawiam
Artur