WinXP blue screen

Autor: GrzeGorz (ggNIE_at_SPAMUJpoczta.gazeta.pl)
Data: Sat 06 Dec 2003 - 14:06:10 MET

Witam.
Mam problem taki oto: Co jakiś czas(średnio raz w tygodniu) wysypuje mi sie
windowsXP. Nagle bez powodu pojawia się niebieski ekran z błędem
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL. Z tego co sie do tej pory dowiedziałem jest
to prawdopodobnie problem ze sterownikami któregoś z podzespołów. Jak
sprawdzić co jest powodem błędu i jak temu zaradzić? Mam zainstalowane
stery z oryginalnych płyt dostarczonych ze sprzętem.

Mój sprzęt: Abit NF7, Athlon 2000+, 512 DDR Kingston, Radeon 9200 + Windows
XP Profesional + SP1

Powiem jeszcze tylko że mam 2 systemy zaintalowane i pod Win98SE żadnych
zwisów nigdy nie ma.

Z góry dzięki za pomoc

--
Pozdrawiam