Re: GeForce 3 Ti 200- podkręcenie karty

Autor: Ja&co. (jakobian_at_wp.pl)
Data: Sat 06 Dec 2003 - 11:16:50 MET

Przesylam co dostalem na temat tej karty
dobre i spore wentylatory zajmujace 80% powierzchni karty kosztuja po 17zl.
przymocujesz je dlugiim srubami do radiatorow na pamiecaich. wyjmij
oryginalny wiatrak bo jest glosny i niewydajny. zdejmij radiator z GPU i
oczysc z oryginalnej pasty i naloz srebrną. po tym wszystkim powinna ci
chodzic o wiele szybciej. podkrecaj za pomoca Rivy Tuner. na moim athlonie
2200 chodzi na 230/544. w 3dmarku mam 8300. pozdrawiam

http://www.gazeta.pl/usenet/