Re: ASRock K7VM4 - problemy - proszę o jakąś pomoc.

Autor: NetSec (netsec_at_o2.pl)
Data: Sat 06 Dec 2003 - 09:10:47 MET

> A właśnie dlaczego tak trzeba
Zazwyczaj tę informacje (Load Default Settings) zawiera instrukcja
aktualizacji bios'a.
> czy zaktualizować jeszcze raz i dopiero wtedy Default?
Możesz to wykonać teraz, bez ponownej aktualizacji bios'a.
> A właśnie dlaczego tak trzeba -
Nie jestem specjalistą od oprogramowania bios'a to ci nie odpowiem
dokładnie. Prawdopodobnie po aktualizacji mogą zmienić się niektóre funkcje
bios, stąd ta potrzeba.

Czy Twój Windows 2000 ma SP4 i wszystkie wymagane patch'e o statusie
critical?
Czy problem zawieszania występuje na "gołym" systemie, czyli jeśli są
zainstalowane
tylko stery + patche bez innych programów.
Czy komputer wiesza kiedy jestes podłączony do Internetu, czy również kiedy
jesteś odłączony.
W testach GM ustaw wszystkie segmenty testu, nie wiem czy jest to możliwe w
wersji free .

NetSec