Re: k.muzyczna [przesiadka z AC'97]

Autor: dymek (adym_at_tenbit.pl)
Data: Sat 06 Dec 2003 - 01:39:49 MET

> Dokładnie, dlatego chyba jednak trza będzie wydać więcej. Zatem ustaliłem
> sobie górną granicę na 2000 pln - głośniki + dźwiękówka. Mam nadzieję, że
> będzie można w końcu wybrać coś na wysokim poziomie.

Tez planuje zakup. Niestety Creative/Logitech jest nie rowno. Logitech jest
zbyt drogi jesli chodzi o gorna polke. W przedziale ok 1500zl masz creative
THX-550, z Logitecha jest Z-5300. Tyle ze ten drugi powinien lezec polke
nizej z racji znacznie mniejszych mocy (RMS), a na tej polce powinien sie
zanlezc Z-680, ktory dla mnie jest daleko poza zasiegiem. Na sirius 2400,-
Jest jeszcze opcja: cos do zestawow kina domowego 5+1. Tu mozna by cos
znalezc ciekawego z zestawow glosnikowych. Za 1500zl mozna kupic cos
wartego swojej ceny, choc przeskoczyc wymienione zestawy zwlaszcza THX nie
latwo. Sam subwoofer w THX-550 jest 150Watowy, satelity po 70W. Dla mnie
wciaz niewiadoma. Na glosniki warto wydac wiecej bo moze to byc zakup na
bardzo dlugo. Z drugiej strony na przyzwoita jakosc wystarczy nawet 5100
tyle ze na tym potegi dzwieku uswiadczysz.

--
Pozdrawiam.
-dymek-