Re: Dziwny problem z kartą sieciową

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 06 Dec 2003 - 00:03:12 MET

Banan wrote:

> kompem, przestaje dzialac momentami internet...niby nic dziwnego, bo nie
> dziala IE, ani zaden inny program, zatrzymujac sie na DNS
> error(IE)...ale...wszystkie pingi w tymczasie dochodza bez problemu..tracert
> tez nic nie pokazuje nadzwyczajnego

tez mi problem, pewnie nie dziala ruch do serwerow DNS;

> po wymianie karty sieciowej na inna, ale przed zainstalowaniem sterownikow,
> takze wszystko gra, natomiast juz po zainstalowaniu, i to w obydwu kartach,
> na roznych slotach zaczynaja sie te cyrki oktorych wspominalem..
> reinstalka windowsa nic nie dala..

najlepiej zrob jeszcze 10 razy format wszystkich partycji, zmien ich typ
na ext2, nastepnie na reiserfs, nastepnie na FAT32;

1) cieszymy sie, ze napisales jaki masz windows; poza tym jak sie jusz
zorientujesz, to won na pl.comp.os.ms-windows.winXXXX

2) jesli reinstalka to znaczy zainstalowanie windowsa na juz
istniejacego windowsa, to oznacza to niesamowity smietnik w kalogu
windows; nic dziwnego ze zle dziala;

3) to naprawde nie wyglada na problem sprzetowy, tylko nalozone na
siebie problemy wedle wzorku "klopoty z DNS" + "nadpisanie windowsa na
widnows" + "zle sterowniki dla karty sieciowej" = "jest to co ci sie
wydaje ze jest";

adas;