Re: k.muzyczna [przesiadka z AC'97]

Autor: czarny_kruk (czarny_kruk[wyrzuc_to)
Data: Fri 05 Dec 2003 - 23:51:41 MET

> Dokładnie, dlatego chyba jednak trza będzie wydać więcej. Zatem ustaliłem
> sobie górną granicę na 2000 pln - głośniki + dźwiękówka. Mam nadzieję, że
> będzie można w końcu wybrać coś na wysokim poziomie.

fiu,fiu... za ta cene to proponuje topowy model logitecha (w PL sa niestety
kilkadziesiat % drozsze niz na zachodzie:( ) - cena z MediaMarktu ok.1,5k +
audigy2.
osobiscie korzystam z audigy 1_at_2 +creative inspire 6700 i jestem bardzo
happy:) a zaplacilem za calosc 499zlotych (nawet gre Enter Matrix dostalem
do tego za free) :)