Re: Karta TV winfast XP

Autor: Waldeusz (woczko_at_kki.net.pl)
Data: Fri 05 Dec 2003 - 23:26:08 MET

Użytkownik "Mariusz" <NOSPAM_mk_at_popnet.pl> napisał w wiadomości
> Wiem wiem, ale często używam jako time shifting - fajna funkcja

Fajna funkcje time-shifingu to ma jeden z TV Philipsa 36"
HDD wewnatrz umozliwia ok. 10h nagrania :))

> A tuner wg mnie najlepszy w tej chwili na rynku w cenie do 300 zł i na
Winde
> XP.

Fakt z "zabawek" do PC chyba najprzyzwoitszy z mi znanych i za rozsadna cene

> Miałem FlyVideo i dobrze, że juz nie mam bo nie dla WinXP on był
stworzony,
> oj nie

Ogladalem juz rozne podobne wynalazki, nie wylaczajac kolejnych Averow
ale 1 tuner TV ktory zdecydowalem sie nabyc byl firmy ATI
2-gim jest wlasnie Winfast XP

Pozdrawiam