Re: Mam dziwny problem z komputerem.

Autor: Wilq (matrixxs_at_poczta.fm)
Data: Fri 05 Dec 2003 - 23:14:54 MET

Witajcie. Mam takie spostrzeżenie odnośnie waszych propozycji o wymianie
karty. Czy ten problem może być spowodowany tym że w biosie mam ustawione
AGP x4 a moja karta jest przystosowana do AGP x8. Program SiSoft Sandra 2004
podaje że należy to poprawić, ale w biosie moge ustawić tylko x4. Czy to
znaczy że mam zaktualizować BIOS. Przypomne że mam płyte MSI KT4V. CZy
bezpieczne jest użycie do tego celu programu do automatycznej aktualizaji
biosu dołączonego do płyty głównej??