Jak się dostać do "trybu serwisowego" w monitorze firmy Dell ??

Autor: Damiano (dk458_at_wp.pl)
Data: Fri 05 Dec 2003 - 21:29:01 MET

Witam mam takie pytanko czy ktoś wie jak się dostać do "trybu serwisowego" w
monitorze Dell P1110, potrzebuję tej inormacji gdyż chciałem ustawić
zbieżność kolorów (converagence), gdyż ta dostępna w OSD jest jak dla mnie
niewystarczająca :), chcę spróbować wszystkich dostępnych metod zanim
zdecyduje się na oddanie mego monitora w ręcę fachowca.

Jeśli ktoś z grupowiczów zna sposób na dostanie się do tego trybu bądz zna
inny sposób na dokładniejszą regulację parametrów obrazu (włączając w to
ingerencję w bebechy monitora) to będę wdzięczny za podpowiedz.

Pozdrowienia