Thorton dziwnie dobry ?

Autor: .: Grzegorz (ramones_at_op.pl)
Data: Fri 05 Dec 2003 - 21:11:26 MET

witam,
podkręciłem swojego thortona z 2000+ nominalnie na 2600+ poprzez zmianę
magistrali ze 133 na 166Mhz.
O dziwo na 2000 była temperatura w windows 43 stopnie, na 2600+ jest 45
stopni. Po graniu + 5 stopni.
W testach AIDA32 zapisu i odczytu do/z pamieci wskoczyłem od razu kilka
linijek do góry.
Na razie nic się nie wiesza, wstępne testy idą dobrze.
A to wszystko przy zasilaniu 1.55V choć ponoć 2000+ wymaga 1,6V - 44 tydzień
2003.
Coś mi to podejrzanie pachnie - za łatwe aby było prawdziwe. Dobrą serię
trafiłem, czy coś innego?
BTW. Czy znacie jakis program/stester, który może w stopsunkowo szybkim
czasie spowodował zwis/błąd jeśli podkręcony porocesor nie daje sobie w
pełni rady? Stposunkowo którki czas mam na myśli max kilkanaście minut
jakiegoś extremalnego testowania ?

Pozdrawiam
Grzegorz