Re: 120V miedzy pecetami;

Autor: wuja (grawo.nie.lubie.spamu._at_.gazeta.pl)
Data: Fri 05 Dec 2003 - 19:30:12 MET

Dnia Fri, 5 Dec 2003 06:23:40 +0100, Krzysztof Szatanik
<dbl001.usun.dodatki.antyspamowe_at_bo.inaczej.nie.dojdzie.o2.pl> napisał:

> Może więc poradzisz pewny sposób na zrobienie uziemienia bez bolca.
> Słyszałem że można podłączyć bolec pod kaloryfer, ale nie wiem czy to
> żeczywiście coś da... Narazie lecę na 3 listwach z założonymi mniejszymi

Pod kaloryfer bym nie polecał - skąd wiesz czy dziecko sąsiadów nie będzie
eksperymentować z podłączeniem napięcia do kaloryfera.?!
A co do przeróbki - odkręciłem jedno z nieużywanych gniazdek z kuchni,
zobaczyłem jak tam są połączone kable i to samo zrobiłem przy komputerze.
Dla pewności zaopatrz się w próbówkę i sprawdź w którym kablu jest zero i
ten kabel styknij w gniazdku z bolcem.
Co roku chodzą elektrycy ze spółdzielni, sprawdzają zerowanie i jest OK.
A propos elektryków - to oni mnie odwiedli od pomysłu z kaloryferem.

--
Pozdrowienia
Wojtek