Jak można pomóc jeszcze dyskowi?

Autor: Przemolo (przemolo_at_gazeta.pl)
Data: Fri 05 Dec 2003 - 18:25:55 MET

Otóż padł mi dysk - i to nie byle jaki, tylko 8-letni Seagate Decathlon
850MB ;)
Z racji sentymentu do niego chciałbym go jakoś odratować ale nie wiem co
można zrobić :(
Obiaw jest taki, że dysk się nie kręci - gdy przyłożę do niego tylko 5V, to
zastuka lekko głowica, więc pewnie silnik krokowy jest dobry, natomiast
przyłożenie napięcia 12V (nawet bezpośrednio na ścieżki wychodzące ze
złącza) nic nie daje :(
Wykluczyłem w ten sposób brak styku na złączu no i się zastanawiam czy
jeszcze można mu jakoś pomóc?

Z góry dzięki za wszelkie sugestie, bo szkoda mi tego pamiątkowego dysku -
kiedyś to był niezły demon szybkości - pod DOSowym SysInfo wyciągał 2,7MB/s,
podczas gdy większość dysków nie przekraczała 1,5MB/s :-D