Re: Jaka jest waszym zdaniem żywotność napędu CD-ROM?

Autor: Blesso (blesso_at_wp.pl)
Data: Fri 05 Dec 2003 - 16:46:54 MET

Użytkownik "Peevo" > napisał
> Jak w temacie. Jak długo używaliście bezawaryjnie napędu CD-ROM? Na to
> wygląda, iż mój pada po pięcioletniej eksploatacji (w lamerskim wykonaniu
tzn.
> niezbyt intensywnie).
_________________________________

dzisiejsze (prawie wsystkie ) CDki to jakas badziewiasta masowka
nie mozna juz nawet polegac na firmie TEAC ktorej 52-ka jest tak kiepska jak
slawetne BTC( bo o ile sie nie myle to wlasnie jakas firma typu BTC czy
AOPEN produkuje dla TEACa napedy x52)
SAmsungi to jedno wielkie dno ( problemy z mechanika nie wysuwajaca sie
tacka lub nie chcaca sie zamknac , a do tego po roku problemy z odczytem)
LG rozwalal plyty i jego laser tez byl slaby ( nawet po "podkreceniu")
wydaje mi sie ze starsze typy CDkow ( x40) byly o wiele lepsze od
dzisiejszych
LIteon jeszcze za " nowy" , BenQ malo znany
zostaje Asuss -tylko czemu jego tacka wysuwa sie tak jakby przeszla zawal ?
2 lata dla "terazniejszych " CDkow to chyba gorna granica (niestety)

Blesso