Re: Jaka jest waszym zdaniem żywotność napędu CD-ROM?

Autor: Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 05 Dec 2003 - 16:09:37 MET

Użytkownik "Peevo" napisał:

> Jak długo używaliście bezawaryjnie napędu CD-ROM?

Mój CD-ROM Asus 50x działa już chyba ze 4 lata i nawet mu się chyba nie śni,
żeby mieć jakiekolwiek problemy z odczytem. Nawet skutecznie odczytuje
wszystkie zabezpieczone płyty.

Niestety, nie mogę tego powiedzieć o nagrywarce, jaką kupiłem pół roku temu:
Lite-On LTR52246S przez ten czas tak się skisił, że dzisiaj już ledwo zwykłą
płytę z danymi odczytuje. O łamaniu zabezpieczeń nie ma mowy. Nędza i tyle.

Całkiem średnie doświadczenia mam również z napędami LG - wiele ich miałem -
większość działa długo, ale średnio po 2 latach pracy pojawiają się mniejsze
lub większe problemy z odczytem.

--
Pozdrawiam,
Sniper