ASUS P3B-F i nowe k.graf

Autor: ~ (keine_at_email.de)
Data: Fri 05 Dec 2003 - 12:53:12 MET

hej!

otoz stoje przed koniecznoscia kupna nowej karty graficznej i stac mnie
tylko na wydanie MAX 350zl, potrzebuje DX9, VMR i sprzetowe wspomaganie
dekodowania DVD... zadne gry, zalezy mi na MAX jakosci w 2D. DVI zbyteczne.
Jako ze R9200 nie obsluguje DX9 wybor padl na FX5200, tylko ktory daje ta
najwyzsza jakosc w 2D??? WinFast? MSI? GByte? ASUS? A moze jest inna karta
co spelni moje oczekiwania? Aha zaden wentylator nie wchodzi w gre:))))

bardzo dziekuje za wszelkie sugestie, pawel