Re: Regulacja obrotow went. /Lodz

Autor: Solar (solar21_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 05 Dec 2003 - 10:41:10 MET

> Czy moze ktos sie orientuje gdzie w Lodzi mozna kupic jakis regulator
> obrotow wentylatora ? Chodzi mi raczej o cos maksymalnie prostego

Moja propozycja to trochę na około, ale...
Kupiłem Arctic Cooling Pro za 20 zł. Posiada on kiepsko działający czujnik
temperatury, który wylutowałem, a wlutowałem opornik (3,7 k) lub
potencjometr (ok 5 k). Przy oporniku obroty kształtują się na poziomie 1900,
natomiast dzięki potencjometrowi mogę regulować od 500 do powyżej max
producenta - 2600

--
Solar
solar21_at_poczta.onet.pl   GG 1834424