Re: Samsung 757dfx

Autor: SebX (funia2002_at_o2.pl)
Data: Fri 05 Dec 2003 - 09:50:32 MET

>Witam,
>Przymierzam sie do kupna monitora jak w temacie ale w archiwum znalazlem
>gdzies opinie ze we wszystkich egzemplarzach nie da sie wyrownac gornej
>krawedzi obrazu (jest lekko zakrzywiona). Ogladalem w sklepie ale ze
>wzgledu na prezentowany akurat obraz (ktorego nie moglem zmienic) nie
>bylo mozliwe sprawdzenie tego.
>Dlatego tez mam pytanie do uzytkownikow takich monitorow - czy to prawda?
>Poza tym to jak w nim jest z tymi poswiatami (z powodu "nadlewki").
>Dzieki i pozdrawiam.
>DK

Witam !!!

 Właśnie wczoraj stałem się szczęśliwym użytkownikiem monitora Samsung 755DFX .
 Być może jestem szczęściarzem ale ten egz. jest idealny !!! Testowałem go
programem NEC Monitor Test i stwierdziłem totalny brak zniekształceń obrazu po
regulacji także brak znieształceń w rogach i pompowanie obrazu jest
mninmalne !!! . Regulacja parametrów jest bardzo rozbudowana i dokładna . Mam
kartę ATI Radeon 8500 (build by ATI) więc jakość sygnału jest b. wysokiej
jakości :-)) . Ten mój 755DFX to chyba jakaś nowa seria - data produkcji
lipiec 2003 Chiny - spełnia normę TCO'03 czyli najnowszą !!! . Na dodatek
dodam iż monitor jest totalnie bezgłośny - zero pisków , buczenia itp.
Zdaję sobie sprawę ,że może to wyjątek ale miałem szczęście kupiłem ten
monitor w ciemno po znajomości za 520 zł :-))) . Jeśli sprzedawca się zgodzi
umów się na dokładniejsze sprawdzenie monitora np: tym programem NECa , jeśli
sprzedawca będzie coś kręcił idź do innego sklepu :-)

                                                                   SebX

     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl