Re: dziwne zachowanie drukarki HP 640C

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl)
Data: Thu 04 Dec 2003 - 06:52:44 MET

666 wrote:

> Nie wiem, czy pomoże to w rozwiązaniu Twojego problemu, ale polecam ustawienie w BIOSie jako ECP/EPP.

Stawiam na problem sprzętowy drukarki, ale chciałem nawiązać do ECP/EPP ->
ja mam DJ690C i z doświadczenia powiem, że:
 1) drukarka najlepiej sprawuje się na SPP (czytaj: drukuje bez przerw
itp.);
 2) drukujący system najlepiej sprawuje się na ECP (czytaj: reszta
aplikacji aż tak nie wisi podczas drukowania).

Ostatnimi czasy postawiłem na system, czyli ECP ;-)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|