Re: ASRock K7VM4 - problemy - proszę o jakąś pomoc.

Autor: NetSec (netsec_at_o2.pl)
Data: Fri 05 Dec 2003 - 00:41:42 MET

Użytkownik "Jack" <fjacek_at_go2.pl> napisał

> Właśnie wczoraj zaktualizowałem BIOS - udało się ale zwisy dalej łapie.
> Miałem pewne obawy bo kiedyś sie nie udało.

> Właśnie zostawiłem i sie testuje narazie mem98 czy coś takiego a po
południu
> GM.

> Jakieś standardowe - nic specjalnego pewnikiem.
>
> Dzięki i pozdrawiam
> Jacek

Jak pisałem wcześniej pamięci to podstawa, to właśnie one najczęściej są
przyczyną zwisów.
Zrób inwentaryzacje hw kompa przez AIDA32
http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32
Pomoże ci to w określeniu jakie masz podzespoły i co z tym można zrobić.
Jeśli test GM będzie wykrywał błędy pamięci to możesz obniżyć prędkość FSB
dla pamięci. W tym celu ustaw w BIOS=>Advanced => dla DRAM Frequency zmień
AUTO na 133MHz (DDR266). Tym sposobem może uda się zmniejszyć ilość błędów,
jeśli są to kości no name i nie wyrabiają się na 333 to powinno pomóc. Jeśli
te zabiegi nie pomogą to zawsze możesz wymienić pamięci na jakieś markowe
np.Elixir lub Kingston.
BTW zawsze po aktualizacji bios należy wejśc do niego i zrobić Load Defaukt
Settings.

NetSec