Program do testowania zasilacza

Autor: Prezes (prezes.firmy_at_wp.pl)
Data: Thu 04 Dec 2003 - 23:00:25 MET

Szukam programu do testowania zasilacza. Podejrzewam, że podczas dużego
obciążenia zasilacz "pada". Np. po włączeniu nagrywarki czasami komputer się
wiesza, a twardy dysk szczęka niemiłosiernie. Czasami któryś z napędów nie
jest w ogóle rozpoznawany. Defekty i awarie występują losowo. Aktualnie mam
do kompa przyłączony sprzęt, który wymaga BEZWZGLĘDNIE stabilności napięcia.
Czy możecie mi polecić jakiś program, który by monitorował napięcia na
płycie, dyskach oraz!!! co najważniejsze karcie PCI i alarmował mnie o
skokach napięcia? Po prostu posiadam kartę radiową PCI WL-8305, jakość
sygnału potwornie u mnie skacze, a u innych userów nie. Podejrzewam, że
przyczyną może być zasilacz. Szukam więc programu, który w sposób
jednoznaczny pozwoli mi określić, czy wina leży po stronie zasilania.

Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam.