Re: Zużycie prądu przez komputer...

Autor: -=wilczek=- (seungia_at_op.pl)
Data: Thu 04 Dec 2003 - 22:43:07 MET

> Bez konfiguracji trudno podać dokładnie.

Oto konfiguracja: zasilacz 235W ; monitor 15'' daewoo
[ Shuttle AB61 + Intel Celeron 466MHz + 128MB SDRAM ]
[ NVIDIA RIVA TNT2/TNT2 Pro (32MB) & Creative Sound Blaster PCI128 ]
[ Sony (8x CD-ROM) & LG (16x/10x/40x CD-RW) + Seagate 30 giga ]

> Chyba 300 W...

Wstyt się przyznać, ale chodzę do technikum elektronicznego, a pomyliłem W z
V... :(

> Przeciętny komputer pobiera z sieci moc rzędu 150 W - 250 W
> (w zależności od konfiguracji i sprawności zasilacza). Monitor
> (klasyczny kineskopowy) dodatkowo od 60 W do 150 W w zależności
> od przekątnej kineskopu. Telewizor -- nie wiem, ale cudów nie
> ma, musi pobierać jakieś 120 W do 150 W przy kineskopie rzędu
> 25" - 28". Pobór mocy TV pewnie można znaleźć gdzieś w Internecie
> na stronach WWW producentów telewizorów :)

Musze sobie policzyć ile mi komp zuzyje prądu gdy zostawie go włączonego na
noc (np.12h, bez włączonego monitora, głośników itp.) Ah jak ktoś wie to ile
sie teraz buli za 1kW czy za 1kWh???