nowy, tani zestaw.. pomozecie ?

Autor: Suchy (suchy_at_NOSPAMwp.pl)
Data: Thu 04 Dec 2003 - 21:42:49 MET

Witam, na wstepie przepraszam za posta, niektorych moze podenerwowac ;]
Pisze w zwiazku z zakupem 2 sztuk nowych zestawow bez monitora. Prosila mnie
o to dziewczyna, chce komputer dla siebie i dla brata w cenie max 1500 za
sztuke. Mieszkam w okolicach Lublina wiec najlepiej brac pod uwage ceny w
tutejszych sklepach (www.return.com.pl, www.vico.pl ). Ponizej dodaje
wskazowki co do zestawow:
procesor: w okolicach athlona/celerona 2000
plyta glowna (najwiekszy dla mnie problem): moze byc ze zintegrowana karta
dzwiekowa i sieciowa
ram: 256
grafika: jakis standardowy gf lub cos podobnego.
hdd: ok 40gb
cdr: cdr lub cdrw
w jednym zestawie mile wdziana karta tv.

Prosze o pomoc, poniewasz nie znam sie na tym za dobrze, a nie chce sam
narobic mojej bejbe narobic klopotow z zakupionym sprzetem. Nie jest to za
duza suma dlatego nie chce kupic czegos najgorszego. Za jakakolwiek
podpowiedz i pomoc z gowy wielkie dzieki.

--
Pozdro / Suchy / GG#716675
Now playing: Winamp stopped