Re: rozszerzenie .bin

Autor: klaudekk_at_op.pl
Data: Thu 04 Dec 2003 - 19:37:17 MET

> Pliki typu *.bin to najczęściej dane dla jakiegoś programu *.exe
> Same z siebie nic nie robią, nie są programem.
>
> .bin 1.plik zawierajacy obraz plyty
         2.rozszrzenie plikow zawierajacych dane binarne przeznaczone dla
           roznych programow
  Pozwolilem sobie zacytowac te krotka "definicje" z Encyklpedii wiedzy
  komputerowej Komputer Swiata, gdyz tak wiele madrosci nie posiadam. Mam
  nadzieje ze nie bede mial przez to do czynienia z wymiarem sprawiedliwosci.
  A tak alkiem na serio to zmagalem sie ostatnio z bin wlasnie - dosc dlugo,
  ale skutecznie :) Moj bin mial dosc spora wielkosc i byl obrazem plyty
  wlasnie.
  Pozdrawiam
  Klaudek