Dwa problemy z IE

Autor: klaudekkWYTNIJTO_at_op.pl
Data: Thu 04 Dec 2003 - 18:29:02 MET

  Witam szanownych grupowiczow :)
 Jak w temacie mam dwa problemy z IE, dokladniej mowiac ja i znajomy mamy po
 jednym problemie z IE.
 Zaczne moze o swoim ;) Otoz czasami dzieje sie tak ze za kazdym kliknieciem
 otwiera mi sie nowy IE. Niezaleznie czy chce wejsc do swojej poczty
(otwieraja sie 3 albo 4) czy tez chce wejsc na inna strone czy coklwiek innego.
 Mam co prawda juz troche wysluzonego kompa ale normalne byloby to gdyby sie
 zawsze/co chwila w jakims momencie tak dzialo, a tak nie jest. Czasami mam z
 "tym" spokoj przez tydzien i wiecej a pozniej znowu. Doszedlem do 20 otwartych
 IE, choc daloby sie raczej wiecej. Dlaczego tak sie czasami dzieje? Co zrobic
 aby "to" mnie juz nie nawiedzalo? ;)
 Znajomy ma mozna by powiedziec nowego kompa i jako czlowiek dociekliwy i
 niecierpliwy zarazem staral sie "dojsc jak najdalej" aby to ustronstwo poznac i
 "rozgrysc". IE chodzi mu normalnie do momentu gdy chce wejsc na czat. Wtedy
 IE sie automatycznie wylacza, wylaczajac (chyba nawet) polaczenie z netem.
 Kiedys (z poczatku) tego nie mial. Normalnie sobie do woli czatowal. Co
 moglo sie stac i jak to usunac?
 Dzieki za odpowiedzi
 Pozdrawiam
 Klaudek