Re: KTÓRY DYSK LEPSZY?

Autor: Blesso (blesso_at_wp.pl)
Data: Thu 04 Dec 2003 - 17:41:07 MET

Użytkownik "marcus075" < napisał
> , ale teraz te dyski twarde mają taką samą awaryjność
> jak inne, to samo się tyczy napędów optycznych!
_____________________

 no z tymi napedami optycznymi to przegiales ;)
CD-ROM Samsunga to najwiekszy badziew jaki moze byc ( nie wiem czy slawetne
BTC nie bylo lepsze ) ;)
odalem ostatnio do serwisu takiego "padnietego " 9 miesiecznego cdka,miala
pani "serwisantka" stwierdzila " nastepnym razem niech pan nie kupuje cdromu
Samsunga , dziennie mam pare uszkodzonych napedow do wyslania )
Samsung robi dobre monitory i niezle pamiec RAM.
HDDki Samsunga zawsze byly wolniejsze od reszty no ale chyba jako jedyne
maja teraz 30 miesiecy gwarancji
ale ja bym wzial te Baracude jednak zamiast S.
No chyba ze Wester Digitala :) (a co do CD-romu to niestety nie wzialbym
nowego TEAC-a* jeno Liteona lub Assua,zreszta teraz wszystkie CDki to"
masowka" w porownainu z takimi "starymi ,dobrymi TEAC-ami)

Blesso
*-naped TEAC x52 to juz nie TEAC :(