Re: zestaw +pare pytan

Autor: Marcin Wojtczuk (we-steal-from-artists_at_riaa.com)
Data: Thu 04 Dec 2003 - 14:01:43 MET

ia claimed:
> ogolnie najbardziej zalazy mi na stabilnosci zestawu
> drugi priorytet to mozliwosc ogladania filmow na tv i lcd

> gry interesuja mnie w niejszym stopniu, acz tez pewnie od czasu do czasu
> do tego musi byc 15" lcd na niego mam do wydania ok 1500

Ale wiesz, że za 1500zł kupisz niesamowicie dobry monitor 17" CRT + wypaśną
kartę graficzną zarówno do gier jak i filmów o wysokiej jakości obrazu ?

> Asus A7N8X-X (nVidia nForce2 400) 370 zl

Fajna płyta.

> GeForceFX 5200 128MB tv BOX 128-bit 375 z3
> GeForceFX 5200 128MB tv / DVI BOX 128-bit 360 zl

Nie są warte połowy tej ceny. Prawdopodobna niska jakośc obrazu na CRT i TV.
Ja bym brał radeona 9200.

> zasilacz Modecom / Chieftec (360W) ????

Modecomy te droższe, 300W wystarczy z nawiązką do tego zestawu - szkoda kasy.

> (ceny z www.wgk.waw.pl)

Poważnie zawyżone.

> jaka plyte / grafike wybrac ?
> wiem ze ten fx5200 to raczej nie najwyzszych lotow ale co moge w okolicach
> do 400 zlotych

Radeon 9200.

http://twojepc.pl/artykuly.php?id=nvidia_geforce_5200

> teraz powiem co mniej wiecej wiem
> 1) najlepszy obecnie chipset dla platformy amd to nfroce2, jesli sa jakies
> problemy ze stabilnoscia jestem wstanie zejsc o szczebel nizej, wiec pytanie
> jaki chipset wtedy

VIA KT333/KT400 - szkoda kasy na nforce2, to chipset dla ekstremalnych
podkręcaczy.

> 2) slyszalem ze stabilny w 100% jest tylko nforce2 ultra 400 bo wczesniejsze
> maja problemy z dzwiekiem ????? czy to prawda ?

Płyta którą wybrałeś na nforce2 nie ma dźwięku sound storm.

> 3) duzy bol to grafika tez sadze ze bede bral firmy msi, musi miec tv-out

Prawie każda ma teraz tv out z tym że ati o wiele lepsze niż nvidia.

> 4) w ozanczeniu chipsetu nforce2 co znaczy to MCP i MCP2 ?????

Sound Storm z tego co wiem.

> 5) czy dual channel to takie wielkie cudo ???????

Nie.

> 6) jaki zasilacz, bo pewnie troche to pradu zre

Codegen 300W pociągnąłby zestaw z 5200 i r9200. Ale lepiej weź modecoma
jakiegoś lepszego lub enligta 300W.

--
              Marcin Wojtczuk
     [ http://www.stringi.com/viper/ ]