Problem mikrofonem i kartą C-Media 9739A - na płycie MSI KT6 Delta-SR

Autor: przeKOT (przekot_at_op.pl)
Data: Thu 04 Dec 2003 - 12:05:31 MET

Witajcie :)

Sprzęt jak wyżej, mam porządne słuchawki z mikrofonem o dobrej czułości,
jednak uwaga - dzieje się tak :

mikrofon działa pod EuroPlus Reward, pod TellMeMore itp...
jednak...
za diaski żadne - nie chce działać rozmowa głosowa w GaduGadu,
ani także poprzez TeamSpeaka (tu w ogole nie reaguje "kontrolka" sygnalu)

zmieniłem sterownik na nowy - zero poprawy.
opadam z sił - pomożcie...
czy muszę kupic osobną kartę dźwiękową ?
(wczesniej mialem Via AC'97 na płycie MSI 6340 - i wszystko działało)

pozdrawiam
przeKOT