Re: RADEON 9000 PRO a TV-Out

Autor: Arek Wołowicz (wolek_at_pf.pl)
Data: Thu 04 Dec 2003 - 11:49:17 MET

Witam.
Wozik na pl.comp.pecet napisał(a):
> próbowałem dzisiaj uruchomić wyjście TV Radeona 9000 PRO od Gigabyte.
> Jedyne do czego udało mi się doprowadzić, to migoczący obraz na TV,
> raz sygnał był, raz nie, tak jakby TV gubił synchronizację.
>
> Oczywiście ustawiłem PAL-D, kabelek jest SVHS, testowany z GF3 działa
> jak należy, z Radkiem nie chce. Zainstalowałem najnowsze Catalysty,
> ale efekt wciąż ten sam.

Ja na swoim radku jedynie co to nagrywałem na wideo obraz z tv out'a,
ale działał bardzo dobrze.
Jedynie co mi się nie podobało to to, że trzeba tv podłączyć przed
uruchomieniem komputera. Wtedy tv-out się inicjuje. Poza tym obraz na
zwykłym monitorze się zmienił troche, jakiś zwężony był. Dopiero w
ustawieniach sterownika ustawia się odpowiednie odświeżanie dla tv i dla
monitora.

Pozdrawiam,
Wołek.

--