Re: Karta graf.+ tuner - proszę o radę

Autor: NORMAL (normal_at_poczta.fm)
Data: Thu 04 Dec 2003 - 11:24:47 MET

> grafika moze- gf 5600 a tuner leadtek winfast 2000xp (czy jakos tak) -
> wygrywa w testach

> slyszalem raczej podzielone opinie- jedni na tak drudzny na nie...

> ja nie widzie problemu... to dwa rozne urzadzenia... ja mam i karte i
tuner
> i nic nie zgrzyta...

Na pewno nie kupuj nic z MSI !! qrde...kupilem sobie tuner i karte graficzna
z ich pakietu.... w morde...pomylka jakas...tak sie ze soba gryzlo ze glowa
mala..a napisali ze ich karty najlepiej dzialaja wlasnie razem...zonk jakich
malo : ) pozniej okazalo sie ze wiele osob mialo ten sam problem, a support
jest tak lipny ze moze za 100 lat by sie odezwali. ODRADZAM !
Pozdr.
                NORMAL