porada--sklepowy zestaw

Autor: Adam Szlachtowski (adam_poznanWYTNIJTO_at_buziaczek.pl)
Data: Thu 04 Dec 2003 - 11:22:48 MET

Wracam właśnie z Profi i zaproponowano mi tam właśnie taki zestaw:

procek athlon 2600+ /333
wentyl Spire WhisperRock III A3200+ 5F263B1M3
Płyta Gibabyte GA-7N400 nForce2 BOX
RAM 2x Kingston 256MB/333
HDD BArracuda 7200.7 8MB 120GB
Nagryw. LITE-ON LTR52327S bulk
K. graf. Radeon 9200 HIS Excalibur 128MB DVI + tv-out
Monit Samsung SyncMaster 755 DFX

Ja sam zmieniłem dzięki czytaniom o waszych kłopotach zasilacz na 350W
Chciałbym się zapytać as jakie są s łabe i mocne strony tego kompa,co Wy byście
w nim zmienili...
Dodam,że ma służyć głównie do gier,ale raczej nie 3D,chyba że Morrowind,no i
filmów...
Z góry dzięki za wszystkie rady...
Adam