co sie dzieje z HDD?

Autor: fiodor (fiodor_at_wel.wat.edu.pl)
Data: Thu 04 Dec 2003 - 10:57:07 MET

Witajcie!
Ostatnio spotkał mnie dziwny przypadek:
Mam w pracy dwa dyski :
jeden to system XP
a drugi to dane.
Pewnego dnia stwierdziłem ze chyba juz czas na sprawdzenie antywirem
wszystkiego.
Efektem był usuniecie paru trojanów i innych dziadów.
Po tej akcji miałem parę dni spokoju az nie zacząl sie wieszac system.
Po czym stwierdził ze moj dysk wymienny z danymi nie jest sformatowany.
O zgrozo. Podłączyłem go pod system 98 na innym kompie i wszystko widac
bez zarzutu.
Na innym kompie XP system twierdzi ze nie jest sformatowany.

Co robic? Jak dojsc do tego aby XP widział z powrotem ten dysk jednoczesnie
nie tracąc danych?

Pomóżcie
fiodor