Tuner TV

Autor: Radek (radekf_at_autograf.pl)
Data: Thu 04 Dec 2003 - 10:30:06 MET

Witam,
przymierzam sie do zakupu tunera tv i mam troche watpliwosci. Chce go
wykorzystywac jako magnetowid. Material ma trafiac na DVD, tak zeby go
pozniej ogladac w stacjonarnym odtwarzaczu.

Moj pecet to Athlon XP 2400 na leciwej (2 lata) plycie glownej w ktorej jest
zainstalowana pamiec 133, dysk jest chyba niezly - Seagate Barracuda 120 Gb.
Troche sie obawiam czy pecet da rade kompresowac w czasie rzeczywistym do
MPEG II, czy moze trzeba sie rozejzec za karta ze sprzetowa kompresja.

Po pobieznym rozpoznaniu tematu wstepnie zdecydowalem sie Winfasta TV 2000
XP, bo ma dolaczone oprogramowanie, ktore sugeruje pewien komfort obslugi,
jest stereofoniczny i ma akceptowalna cene.

Pozostaje jedna podstawowa watpliwosc, czy nie bedzie gubil klatek przy
zgrywaniu w pelnej rodzielczosci PAL do MPEG II a to ma dla mnie podstawowe
znaczenie.

Z gory dziekuje za wszelkie sugestie,
pozdrawiam grupowiczow,
Radek