Problem z Asus

Autor: Piotr Wołowiec (pipmx_at_wp.pl)
Data: Thu 04 Dec 2003 - 10:15:02 MET

Witam wszystkich grupowiczów mam mały problemik otóż:
Mam płytę Asus P4G8x DELUXE /GD, PIV 2,6 HT i jest taki problem jeżeli
ustawie częstotliwość procesora na prawidłową czyli jest wykrywany jako 2,6
a czestotliwość magistali na Auto nie wykrywa mi karty dźwiękowej defakto
zinegrowanej na płycie (totalna głupota) jeśeli częstotliwość ustawiam
ręcznie to karta dźwiękowa jest wykrywana (mówimy o Biosie nadaje przerwanie
itd) ale system często sie wykłada. Nie bardzo wiem co to jest, jeśli ktoś z
Was ma jakiś pomysł dzieki za podpowiedź.

Pozdrawiam Piotrek