Re: Czy mozna to sprawdzić?

Autor: Black Fox (oynpx.sbk_at_2pbz.cy_ROT13)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 16:02:05 MET

adriansocho wrote:

> /.../ A co do grzebania w BIOSie to można coś rzeczywiście zepsuć.
> Tutaj manipulacje łatwo określić, zapisać ustawienia na kartce i jak
> znowu przyniesie to coś nie będzie się zgadzać....

W podobny sposób można również podejść do instalacji systemu - sprawdzić
datę jego instalacji lub numer seryjny woluminu.

PS. Nie wiem w czym problem - jeśli usterka jest _typowo programowa_ to
po pierwszej instalacji systemu wszystkie następne interwencje serwisu
dotyczące software'u są płatne i po sprawie. Nieważe czy przeczyną była
niewiedza czy niedbalstwo użytkownika.
(dla jasności - nie pracuję w serwisie).

--
--=== Black Fox ===--
--== GG: 1138706 ==--