Re: Odchylacz w monitorze

Autor: Przemek \(Belchatow\) (nie_at_pisz.na.priv.invalid)
Data: Thu 04 Dec 2003 - 07:05:45 MET

Nobody naskrobał(a)/wrote:

> Jeśli potrafisz naprawić uwalone trafo to zapraszam do współpracy

AT110 naprawiałem, jeśli wiesz jeszcze, co to jest :-P
(nie wspominając, że można było wymienić cewkę WN).
Naprawiałem również zalane żywicą zasilacze do C64 i Amigi.
Ale obecnie już mi się nie chce, zajmuję się ciekawszymi i lepiej
płatnymi rzeczami :-) Na uwalone radio (takie zwykłe) też już nawet
nie spoglądam...

> Mam tego całą skrzynie. Różne różniste wszelkiej maści

Ostatnio w komórce robiłem porządki i wszystko poszło na śmietnik.
(poza kilkunastoma lampami). Polecam naśladownictwo ;-)

> A kolega Wojtek niech lepiej opisze objawy i poda model monitora

A tu popieram w całej rozciągłości.

--
Twój chirurg wykonał nieprawidłową operację i nastąpi jego zamknięcie.
Jeśli problem będzie się powtarzał, skontaktuj się ze sprzedawcą.