Karta muzyczna CMI8738 i ... wszystko się sypie :-((

Autor: 666 (j666_at_noabuse.op.pl)
Data: Thu 04 Dec 2003 - 02:03:24 MET

Kupiłem przed paroma godzinami kartę dźwiękową PCI 6-kanałową, używaną za pół ceny więc bez żadnych instrukcji itp. ale jest to dość popularny układ CMI8738/PCI-6ch-LX HRTF 3d Audio.
W98SE
Wsadziłem i myślałem, że system rozpozna -> nie rozpoznał :-(
Poszukałem sterowników na stronie CMedia i ściągnąłem CMI8738_WIN9x_1096.zip
Po rozpakowaniu wpisuję setup z podkatalogu, coś gmera i ... system się wywala, błąd 0E pod adresem FFF:FFFFFF
Już dwie godziny chcę to postawić i nic, jak dojdzie do pulpitu gołego bez ikon wywala się cały czas i resetuje :-(
W końcu przywróciłem system sprzed dwóch dni i też się wywalało tak samo, w końcu wyjąłem tę kartę, wyciąłem drivery pod awaryjnym i nareszcie mogę to pisać, ale może ktoś mi podpowie jak tę kartę zainstalować pod 98SE ?????
A może mi gość uszkodzoną wcisnął :-o
JaC