Bardzo proszę o poradę !!!

Autor: Digital (tevicom$$$_at_polbox.com)
Data: Thu 04 Dec 2003 - 01:35:22 MET

Witam

Otóż, mam poważny problem z utratą danych na dysku
i bardzo proszę o pomoc (radę).
Podczas porządkowania dodatkowego (NIE systemowego!) HDD
(IBM 12GB), na którym miałem m.in. 4 gigabajtowe archiwum
rodzinnych fotek, przez pomyłkę przeciągnąłem folder z tym archiwym
do innego folderu (też na tym dysku). Kiedy zauważyłem pomyłkę,
anulowałem dalsze przenoszenie. Oczywiście spora część danych
została już przeniesiona. Przeniosłem więc te dane spowrotem do
pierwotnego folderu. Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie to, że
z dziesięciu podfolderów "wyparowały" wszystkie
pliki zdjęciowe (ok.600MB), pozostały tylko puste foldery :-((((((
Jest to dla mnie wielka strata, bo te akurat zdjęcia, stanowiły dla mnie
dużą wartość pamiątkową.
Wiem, wiem, że powinienem mieć backup na CD, ale mądry
Polak po szkodzie.... Próbowałem różnych sposobów poszukiwania
utraconych danych, ale przysłowiowa d...!
Poradźcie, proszę, czy mam szansę odzyskania tych zdjęć, bez uciekania się
do pomocy profesjonalnych firm, bo ceny, to oni mają z kosmosu....
Zaznaczam, że ten feralny dysk pracuje nadal poprawnie i nie wykazuje
objawów uszkodzenia.

Pozdrawiam i bardzo liczę na pomoc.
Krzysiek

PS.Gdyby to było potrzebne, to OS - WinXPPro., P4 2,4 512 DDR.