bielejacy wyswietlacz lcd

Autor: dyniax (leezaq123_at_fr.pl)
Data: Thu 04 Dec 2003 - 01:32:47 MET

(z gory przepraszam, jezeli nie ta grupa)

mam taki oto problem z wyswietlaczem lcd w laptopie:
podczas uruchamiania komputera wyswietlacz zaczyna sie jakby
"naswietlac" - poczynajac od rogow w kierunku srodka. widac pojawiajace
sie komunikaty, jedakze wyswietlacz chyba nic nie odswieza - widac
pozostalosci po poprzednich ekranach. po minucie, dwoch ekran jest juz
caly bialy.
cale zjawisko zaczyna sie wraz z uruchomieniem komputera, to raczej nie
jest wina sterownikow pod win.
reszta laptopa dziala bez zarzutu.

czy znalazlby sie ktos, kto potrafilby mi wytlumaczyc to zjawisko?
jezeli tak to jak kosztowne jest jego usuniecie?

TIA za odpowiedz