Re: obraz na telewizorze D Sub -> Euro (!?)

Autor: Krzysztof Rynkowski (SPAMryniobyd_at_o2.pl)
Data: Thu 04 Dec 2003 - 01:07:09 MET

Użytkownik "drediusz" <derdiusz_at_WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Witam !
>
> Mam maly problem... Potrzebuje odpalic "kompa" z karta S3 ( zwykle wyjscie
> Sub 15-pin ) na telewizorze. Nie wiem jak tego dokonac. Slyszalem, ze
> istnieja jakies konwertery z wyjscia D Sub na
> wejscie EURO, ale niestety nie mam blizszych informacji... (Nie chodzi mi
> wyjscie na TV przy uzyciu TV-Out..) Za pomoc z gory dziekuje !

O takim cudzie nie słyszałem. Gdyby to było takie proste,
to po co by produkowano karty VGA z układadami
elektronicznymi (PAL/SECAM i NTSC)
oraz z wyjściem TV Out - composite lub(i) S-video,
które dopiero z kolei można można bez problemu
podłączyć do kabla zakończonego m.in. wtykiem EURO.
Musiał to by to być (ten konwerter) oddzielna "skrzynka"
z własnym zasilaniem.