Re: WIESNIACKIE stopki

Autor: Norbert (norbert.kaminski_at_wp.pl)
Data: Thu 04 Dec 2003 - 00:43:13 MET

W artykule news:bqlceo$976$1_at_news.onet.pl,
niejaki(a): Alti z adresu <bla_at_bla.pl> napisał(a):

> [...]
>
> [ ------ | ABIT IC7 + P4 2.4C @ 3.00 + CNPS7000A-Cu + 1024MB PC3200 ]
> [ Iiyama Pro450 + GF2Ti 64MB 270/450 & Creative SBLive + 4 Speakers ]
> [ EIDE: 2 x WD 120GB + Asus CD-S520/A + LiteOn LTR-52327S | HP 960c ]
> [ SCSI: Seagate Cheetah ST19101WC 9.1GB + CDRW Yamaha 8424S @ CDROM ]
>
> albo
>
> ** PIV3GHz, 1GB-HYPERX, ABIT IC7 MAX3, CHIEFTEC 420W ****
> ** HDD:IBM 45GB 7200,SEAGEATE 120GB S-ATA,SAMSUNG 20GB **
> ** GF4TI 4200 128MB/Bit,CDRW LITEON,DVD-PIONEER,SONY19'**
>
> Moze mi ktos wytlumaczyc fenomen tego zjawiska jakim jest wiejska

Alez prosze..nawet czuje sie w obowiazku skoro moj sig wymieniles.
Sluzy to temu by w razie problemow sprzetowych nie musiec wypisywac calego
konfigu kompa. Badz tez by inni widzac twoj sprzet a majac podobny mogli
zapytac o cos co ich nurtuje..a nuz widelec bedzie mozna pomoc.
Zajrzyj na pl.misc.samochody itd... tam tez stopek sporo.. a poki sie ona
miesci w 4 liniach to o co sie tak burzysz bo mam wrazenie ze akurat
podales stopki dwoch mocnych konfiguracji zupelnie jakby Ciebie razilo to
ze ktos ma dobry sprzet... ale.. to chyba nasza krajowa tradycja..jak ktos
ma cos dobrego to go zgnoje, nazwe wiesniackim bo ja nie mam.
Wiesniackie kolego bylo Twoje pytanie bo wystarczyło sie zastanowic po ze
moze te sigi maja jakies zastosowanie a jesli juz nie dales rady sam
wydumac to trzeba bylo zapytac nie nazywajac od razu wiesniackim czegos o
czym nie masz pojecia.

UWAGA TERAZ BEDZIE S T O P K A !!!

--
******* norbert.kaminski_at_wp.pl **** gg:1334053 **********