Re: BOOTIT -- zabije sie..znowu sie wiesza

Autor: Michal Kawecki (kkwinto_at_o2.px)
Data: Thu 04 Dec 2003 - 00:18:52 MET

Użytkownik "Norbert" <norbert.kaminski_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Dzis probowalem zmniejszyc rozmiar partycji mojego dysku 120GB s-ata
> do okolo 40GB tak by moc przezucic system na dysk 45GB IDE.
> I niemila niespodzianka.
> Bootot sie w momencie rozpoczecia operacji zawiesza..myszka nie
> reaguje. Co jest bo juz nie mam pomyslu...poprostu tylko sie
> zalamac...

Zastanów się, co się w międzyczasie zmieniło. Bo masz jakiś problem ze
sprzętem, prawdopodobnie jest jakiś konflikt. Przetestuj RAM np.
MemTest86 (ta procedura testuje także płytę główną). Skompiluj dyskietkę
BootIt ze standardowym VGA, ew. bez obsługi myszki (wszystko działa z
klawiatury).

Jak do tej pory (a studiuję temat uważnie) nie spotkałem się z
informacją o zawieszaniu się tego progamu, choć brzmi to niewiarygodnie
ale wygląda, że on takich błędów po prostu nie ma ;-). Stąd podejrzenie
konfliktu sprzętowego. Tym bardziej że wieszają się i inne programy,
które sprawdzałeś.

--
M.
/odpowiadając zmień px na pl/