HDTach _ test obciazenie procesora >50%

Autor: Hallucinogen (Bez_spamu___hallucinogen2_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 00:32:45 MET

Przeprowadzając test dysków twardych za pomocą HDTach odkryłem cos co mnie
bardzo wkurza mianowicie obciążenie procesora dochodzi do ponad 50% system
WindowsXP natomiast pod Windows 98 jest rzedu kilku procent. Plyta glowna
Abit kt7a (aktualny bios) dysk Seagate baracuda 40GB.
Oczywista sprawa ze mam włączone DMA i zainstalowane stery Via. Co na to
poradzicie dlaczego takie duze obciążenie procesora mam pod Windows XP.

--
odpowiadając na mój adres email usuń słowa <Bez_spamu___> z mojego adresu