Dual DDR...

Autor: Waldus \(R\) (waldus_at_space.pl)
Data: Thu 04 Dec 2003 - 00:08:05 MET

Czesc

Mam proble, niedawno zakupiłem dwie identyczne kości pamięci DDR 256 MB 333
MHz, żeby w końcu wykorzystać Dual DDR na płycie Microstara z nForce2 : MSI
K7VN2 Delta, obsługująca Dual DDR do 400HMz, ale gdy włożę jakąkolwiek
pamięć do tego "wyróżnionego" portu, komp się nie uruchomi wogóle tylko
piszczy, czyli jakby wogóle nie wykrywał pamięci??? Obecnia pracuję na dwóch
pozostałych portach, czyli mam 2 x 256 MB 333 MHz ale na Single Channel...

Może mi ktoś pomóc, lub podpowiedzieć co mogę zrobić żeby kości "poszły" na
Dualu??

Pozdrawiam...

Slawek D.