Naloty POLICJI na prywatne KOMPY !!!

Autor: Paweł Burdziakowski (specyfick_at_gazeta.pl)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 23:20:57 MET

Czesc,

Wiecie coś wiecej o nalotach policji na prywatne domu i mieszkania w celu
kontroli legalnosci oprogramowania ?
Z wszelkich danych wynika ze w Polsce 95 % oprogramowania prywatnrgo to
piraty.
Heh a wogole to oni mogą sobie tak wejsc do prywatnego domu i kontrolowac co
im sie podoba ? Czy muszą mieć nakaz ?
Czy moze jakis powód ? Czy sobie od tak pukaja i moówią kontrola i juz ...

Bo mi sie to wydaje dręcząca sprawa ....
I nie chciał bym zeby mi na chctę wpadli ....
A co wy na to ??

--
speCyfick