Komputer ciągle restartuje - pomocy!

Autor: tam (tam_at_alom.com.pl)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 23:05:48 MET

Witam!

Mamy problem.

Mniej więcej 10 dni temu komputer mojej koleżanki często restartował sam podczas pracy pod Win98SE.
Zdarzało się to różnie po około 1 godzinie, 1/2 godzinie pracy, niezależnie od programu, który pracował.
Równocześnie od jakiegoś czasu wiartrak w zasilaczu chodził coraz głośniej, a nawet wydawało się,
że się zatrzymywał.
Sądząc, że te restarty wynikały z przegrzania, 8 dni temu został wymieniony zasilacz. Poprzedni miał 235W,
ten nowy 300W. Żaden sprzęt ostatnio nie został dołożony lub zmieniony. W ogóle nie było żadnych innych
zmian.
Po wymianie zasilacza przez te 8 dni wszystko było w porządku
Teraz kolezanka zadzwonia do mnie, że komputer sam restartuje co chwile, nie dochodząc nawet
do ściągania Windowsów.
Co to może być?

Proszę o pomoc.
Pozdrawiam