Re: Ktore DVD?

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 20:36:55 MET

stefe <stefe_at_wp.pl> wrote:

> a do czego niby mialem sie przyznac? mialem przyznac racje jakims

Zapewniales, ze LiteOn ma tak samo dobra korekce bledow co Toshiba. Ze
wzgledu, ze mam zupelnie inne doswiadczenia poprosilem o jakies porowanie,
ktorego nie potrafisz mi go dac. To ja sam sie wykazalem i znalazlem
zupenie cos sprzecznego z Twoimi zapewnieniami. Nie potrafiles sie nawet
do niego merytorycznie ustosunkowac.

> syntetycznym testom z cdrinfo???

Nie mozna nazwac testem syntetycznym, test odzycztu porosowanej plyty.

> jak o czyms pisze i obstaje przy tym to opieram sie na wlasnej wiedzy
> praktycznej, nie jak ty teoretyku.

A masz Toshibe? Masz LiteOna? Ja oba te napedy.

--
Krzysiek Szczepanek
"Taken by surprise stigmatized by the things I've seen with my own eyes,