Jak odblokowac haslo na IBMie? (znam haslo)

Autor: KaMiLeOn (kamileon_at_go2.pl)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 20:37:49 MET

Witam mam laptopka IBM th 600x. I bawilem sie w biosie i zalozylem haslo na
HDD1 no i teraz za kazdym razem monituje o podanie hasla.. Haslo oczywiscie
znam ale nie wiem teraz jak to wylaczyc.. Bo jak wchodze w biosie na ten
dysk to slysze tylko pikniecie.. No wiec pytanko brzmi gdzie w biosie moge
usunac to haslo.. podkreslam ze znam haslo tylko nie chce by przy kazdym
wlaczeniu kompa monitowal o haslo..

Pozdrawiam KaMiLeOn